Moció aprovada el 12/01/2012 per abolir la monarquia

L’ajuntament d'Arenys de Munt, reunit en sessió plenària el 12 de gener de 2012, va adoptar els següents acords:

1. Declarar la vila d’Arenys de Munt moralment exclosa del domini de la monarquia espanyola.

2. Expressar la voluntat de viure en uns Països Catalans plenament lliures i democràtics, on es respecti la sobirania popular i la igualtat entre ciutadans.

3. Expressar la nostra voluntat d’excloure els símbols monàrquics de les nostres institucions municipals.

4. Sol·licitar al Parlament de Catalunya que iniciï els tràmits necessaris per presentar una proposició de llei al Congrés espanyol de reforma de la Constitució espanyola que contempli l’abolició de la monarquia i permeti iniciar un procés de separació de la nació catalana i de qualsevol altre nació de l’estat espanyol.

5. Instar al Parlament de Catalunya, en cas que la reforma constitucional sigui denegada per les Corts Espanyoles, a iniciar i preparar el tràmits necessaris per donar compliment a les aspiracions expressades, mitjançant la convocatòria d’un referèndum d’independència.

Aquí podeu accedir al text íntegre de la moció aprovada.

En el web de l'Ajuntament se'n va fer notícia, podeu consultar-la aquí: http://www.arenysdemunt.cat/4792