20 DE JUNY, NOU DEL VESPRE, SEGON ACTE INFORMATIU DE LA CUP SOBRE LES OBRES DE LA RIERA

Aquest divendres farem el segon acte informatiu amb els veïns sobre les obres d'urbanització superficial de la Riera.

Si en l'anterior acte, després de fer una revisió d'urgència, vam detectar 7 irregularitats que invalidaven l'expedient, ara amb un repàs molt més detallat i recolzats amb un jurista de la CUP, hem detectat 11 grans blocs d'errors, que superen la vintena d'irregularitats i que confirmen que l'expedient s'ha de tornar a començar.

Al final, aquests errors detectats s'acaben convertint en diners i en un mal repartiment de les quotes a pagar. Uns exemples: una contribució d'uns 1.600 euros d'un habitatge normal de la Riera amb planta baixa i pis, el més habitual, hauria de ser d'uns 1.100 euros, 500 euros menys. Un error d'una contribució de 2.500 euros que hauria de ser per 1.500 euros, 1.000 euros menys.

Us animem a assistir a aquesta reunió informativa per tal que tingueu la màxima informació possible.