2a Assemblea oberta 'Per la Ruptura' - 29 de març a Arenys de Munt

Responent a l’emplaçament llançat per la Crida Constituent i per la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), diferents organitzacions independentistes, anticapitalistes, ecologistes i municipalistes ens estem reunint per analitzar el moment polític actual i estudiar les possibilitats d’articular una proposta política de ruptura amb la intenció d’elaborar una candidatura àmplia per a les properes eleccions que, en principi, han de tenir lloc aquest hivern.

El procés participatiu, que anomenem Per la Ruptura consta d’Assemblees Obertes repartides per tot el territori que debatemr sobre tres qüestions: document marc d’acord polític i codi ètic, nom i persones integrants de la candidatura i full de ruta. A partir de les propostes que surtin de les Assemblees Obertes, una comissió formada per representats de les assemblees territorials i les organitzacions compromeses en el projecte tanquem els documents que, en darrer terme, validaran les organitzacions que constituiran definitivament la candidatura un cop convocades les eleccions.

El que proposem és la ruptura amb el marc jurídico-polític; defensa d’un canvi de model econòmic, social, territorial i energètic basat en mesures concretes que responguin a les necessitats de les classes populars; i per unes noves institucions del poder popular. Aquest marc ha de permetre la proclamació de la República Catalana i l’obertura d’un procés constituent popular que trenqui amb el règim del 78 i permeti establir un model econòmic i social que posi les riqueses del país en mans de la majoria. En aquest àmbit, la proposta que sorgeixi també inclourà una relació d’actuacions prioritàries i urgents per pal·liar l’actual situació d’emergència social.

La que convoquem a Arenys de Munt aplega les CUP i les diferents organitzacions de la zona d'Arenys de Mar, Arenys de Munt, Canet i Sant Iscle de Vallalta és la segona ronda del procés participatiu en el que es concretaran:

- Esmena sobre el codi ètic sorgida de la primera ronda d'assemblees

- Debat i votació sobre el nom de la candidatura.

- Debat i votació per definir el sistema d'elecció dels candidats a la llista electoral.

- Debat i propostes de noms de persones candidates a la llista electoralista.

Es realizarà diumenge 29 de març al local de la CUP d'Arenys de Munt (Rbla St Martí, 44) entre les 11h i les 13h

Vine a decidir! Entre totes tot!