3a ASSEMBLEA PER LA RUPTURA

Responent a l’emplaçament llançat per la Crida Constituent i per la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), diferents organitzacions independentistes, anticapitalistes, ecologistes i municipalistes ens estem reunint per analitzar el moment polític actual i estudiar les possibilitats d’articular una proposta política de ruptura amb la intenció d’elaborar una candidatura àmplia per a les properes eleccions que, en principi, han de tenir lloc aquest hivern.

El que proposem és la ruptura amb el marc jurídico-polític; defensa d’un canvi de model econòmic, social, territorial i energètic basat en mesures concretes que responguin a lesnecessitats de les classes populars; i per unes noves institucions del poder popular. Aquest marc ha de permetre la proclamació de la República Catalana i l’obertura d’un procés constituent popular que trenqui amb el règim del 78 i permeti establir un model econòmic i social que posi les riqueses del país en mans de la majoria. En aquest àmbit, la proposta que sorgeixi també inclourà una relació d’actuacions prioritàries i urgents per pal·liar l’actual situació d’emergència social.

La que convoquem a Canet de Mar aplega les CUP i les diferents organitzacions de la zona d'Arenys de Mar, Arenys de Munt, Canet i Sant Iscle de Vallalta, on debatrem el procés de construcció de la candidatura d’unitat popular que presentarem a les eleccions del proper 27 de setembre: CUP-Crida Constituent.