COMPROMISOS DE LA CUP AMB LES/ELS VILATANES/S D'ARENYS DE MUNT

1. Els/les nostres regidors/es tindran mandats limitats a un màxim de dos consecutius, excepte quan pateixin mocions de censura injustes que es podrà allargar a un tercer mandat.

2. Serà una Assemblea Popular qui prendrà la decisió sobre els pactes de govern posteriors a les eleccions.

3. Creiem que s'ha de respectar la voluntat popular expressada a les urnes, és per aquest motiu que no participarem en cap conxorxa contra la formació més votada per impedir-li governar i disposar de l'alcaldia.

4. La nostra prioritat serà sempre la defensa dels interessos del poble d'Arenys de Munt, deixant de banda els personalismes que fan tant de mal a la política, i intentarem arribar a acords amb les altres formacions polítiques per aconseguir el millor pel poble, a partir del nostre programa polític i els nostres principis ideològics.

5. Les nostres regidores i els nostres regidors faran públic el seu patrimoni a l'inici i al final del mandat.

6. La retribució màxima que percebran els nostres regidors a l'Ajuntament, en el cas que en tinguin, serà de 3 vegades el SMI (1945,80€/mes nets)

7. Farem públiques totes les despeses que siguin a càrrec de l'Ajuntament generades per les nostres regidores i els nostres regidors (telèfons, dietes, desplaçaments).

8. L'1 de gener del 2016 començarem el procés per elaborar les Ordenances Fiscals per participació ciutadana oberta a tota la població.

9. L'1 de gener del 2016 començarem el procés per elaborar els Pressupostos Municipals per participació ciutadana oberta a tota la població.

10. Treballarem activament per tenir, en aquest mandat, una nova residencia geriàtrica

11. Com a resultat de l'estalvi de la campanya electoral, destinarem 500 euros per cada regidora o regidor que obtinguem al Banc d'Aliments d'Arenys de Munt per ajudar a les famílies necessitades

12. Defensarem sempre un municipalisme nacional arrelat al territori per endegar un procés de construcció nacional i transformació social que retorni el poder de decisió al poble.

13. Les decisions polítiques que tinguin una afectació important per a la Vila, així com la proposta de noves inversions, seran sotmeses a referèndum popular vinculant i en tot moment hi haurà processos perquè els vilatans/es puguin sol·licitar referendar una decisió política.

14. Les nostres regidores i els nostres regidors entendran sempre com a marc nacional de referència els Països Catalans i la consecució de la seva plena independència.

Els nostres compromisos són indestriables del nostre CODI ÈTIC, coneix-lo....