Dia Mundial de l'Aigua

Avui és el Dia Mundial de l'Aigua, un bé que hem de preservar ja que el capital hi veu un negoci altament rendible al seu voltant, que té el cost a les vides de la població. L'aigua ha de ser gestionada amb i per a la ciutadania i no pas amb el criteri de treuren el màxim benefici. A Arenys de Munt hem experimentat com una empresa privada va controlar l'aigua del municipi, gestionant-la pensant en omplir les butxaques de les persones que hi ha a dalt de tot, de tal manera que l'elevat cos de l'aigua tampoc repercutia en millorar la xarxa ni la qualitat del servei. Ara, des que es va apostar per fer una gestió directa de l'aigua i tota la seva xarxa a través de l'empresa municipal, la qual és totalment pública, es treballa per reparar el mal que l'empresa privada va fer al municipi, per a millorar el servei i per a fer una gestió amb i per a les persones, on es deixi de veure a la població com a consumidors d'un servei i passin a ser partíceps coresponsables del servei. Perquè l'aigua és de tots i no només d'uns quants!