EL BATLLE D'ARENYS DE MUNT DEMANA PER CARTA AL PRESIDENT DE LA GENERALITAT QUE INICIÏ EL PROCÉS DE CECESSIÓ

El Batlle d’Arenys de Munt, Josep Manel Ximenis, ha enviat una carta al President de la Generalitat, Artur Mas, perquè iniciï el procés que ha de desembocar en la constitució d'un estat català i doni suport a la convocatòria d'un referèndum independentista.

Ximenis s’adreça a Mas 'per demanar-vos que, com a President del nostre País, feu tot el que estigui al vostre abast per iniciar el procés de secessió de l’estat espanyol i, de forma molt especial, ens doneu tot el vostre suport perquè el Consistori que presideixo pugui celebrar, al més aviat possible i el mateix dia que la resta de municipis del Principat de Catalunya, una consulta popular que ens permeti conèixer la voluntat dels nostres ciutadans a la constitució de l’Estat català sobirà dins la Unió Europea'.

D’aquesta manera, Arenys de Munt s’afegeix a la petició que altres municipis també han fet en el mateix sentit, arran de la Marxa cap a la Independència de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), que l'11 de setembre culminarà amb una manifestació que ja ha superat totes les expectatives.

El passat dissabte 1 de setembre es va celebrar l'acte de la Marxa cap a la Independència d'Arenys de Mar, Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta, amb un gran èxit de participació, cap a un miler de participants. Es va iniciar davant l'Ajuntament d'Arenys de Munt i va baixar cap a Can Jalpí, on des de les 5 de la tarda fins a les 8 del vespre va tenir lloc un acte festiu amb diferents activitats. Més tard es va llegir el manifest de la Marxa. A les 7 del vespre, els batlles, davant el Monument a la Independència, van fer uns breus parlaments, animant a la participació a la manifestació de l'11 de setembre, i es va signar públicament la carta al President de la Generalitat.