L'AJUNTAMENT D'ARENYS DE MUNT EL PRIMER EN RECOLZAR EL REFERÈNDUM D'INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA.

Aquest 12 de desembre l'Ajuntament d'Arenys de Munt ha aprovat una declaració institucional a favor de recolzar el referèndum d'independència del 9 de novembre del 2014, gràcies a una proposta que ha presentat la CUP d'Arenys de Munt per la via d'urgència.

La proposta s'ha pactat en Junta de Portaveus i ha aconseguit un ampli acord de la formacions polítiques del municipi, CUP, ERC, CiU i PSC. Ha quedat exclòs de l'acord el PP que s'ha manifestat en contra de la proposta.

D'aquesta manera Arenys de Munt torna a ser pioner en una iniciativa independentista, tal com ho va ser en la Consulta sobre la independència de la Nació Catalana del 13 de setembre del 2009, que va obrir la porta a que 553 municipis també fessin la consulta popular, gràcies a una moció que també va presentar la CUP al Ple municipal. Una Consulta que va dur a votar prop d'un milió de catalans i en la qual van participar més de 60.000 voluntaris.

Animem a tots els pobles a afegir-se a donar recolzament al fet històric que s'ha produït aquest 12 de desembre al Palau de la generalitat, que ha aconseguit un suport ampli de formacions polítiques amb representació al Parlament de Catalunya i que recull la reivindicació de la societat catalana. Una reivindicació històrica que s'ha assolit gràcies a la mobilització popular de centenars de milers de catalans i catalanes.

El referèndum del 9 de novembre del 2014 esdevindrà un dels fets cabdals de la història de la nostra nació. És per això que els càrrecs electes i les institucions hem d'estar a l'alçada del moment i a l'alçada del nostre poble.

Arenys de Munt 12 de desembre del 2013.

Es por llegir el text de la moció secera en el fitxer adjunt.