PROPOSTA DE LA CUP PER INCORPORAR GRUPS MUNICIPALS AL GOVERN D’ARENYS DE MUNT

Des de la CUP, després d’haver guanyat les eleccions, vam agafar la responsabilitat de tirar endavant un projecte basat en un programa de transformació a favor d’un poble millor, amb coherència i transparència, en el que hi hem dedicat un gran esforç tant personal com polític i del qual ens sentim satisfets.

Aquests darrers anys hem estat treballant responsablement mitjançant un pacte estable de govern que ha donat molt bons resultats, tot i les dificultats que ens vàrem trobar i les que s’han anat presentant durant aquest temps i que, per causes poc clares i alienes a la nostra voluntat, l’altre part ha decidit trencar. Tot i això, des de la CUP entenem que Arenys de Munt segueix necessitant un govern per tirar endavant un programa ambiciós per a millorar la qualitat de vida de la majoria d’arenyencs.

És per això que proposem dur a terme un programa de govern fins al maig del 2015, amb uns objectius clars i un equip cohesionat, assumint la responsabilitat que la gent ens va donar per tirar-lo endavant. Un govern que s’hauria de basar, com a mínim, en el desenvolupament dels següents punts claus de defensa dels interessos dels vilatans d’Arenys de Munt:

• Reducció d’impostos i taxes mitjançant la realització dels serveis per les empreses municipals.
  • Resoldre definitivament la urbanització de la Riera amb l’acceptació de la població.
  • Seguir reduint el deute municipal, sense superar, en cap cas, els 5 milions d’euros d’endeutament.
  • Potenciar el petit comerç local i impedir l’establiment de grans superfícies comercials.
  • Que cap càrrec electe tingui sou a càrrec de l’ajuntament.
  • Continuar amb la reducció de despeses de la plantilla de l’ajuntament, consolidant la modernització de la seva estructura interna.
  • Generar llocs de treball per combatre l’atur amb mesures socials.

Per la CUP l’objectiu central és continuar treballant en projectes que millorin la nostra vila i millorin la qualitat de vida dels arenyencs.

Així doncs, per aconseguir aquests objectius mínims estaríem disposats a parlar de qualsevol qüestió relacionada amb la governabilitat, prioritzant un acord programàtic.

Assemblea de la CUP d’Arenys de Munt,

30 de juliol del 2013