VALORACIÓ DE LA PRESENTACIÓ CANDIDATURA DE LA CUP D'ARENYS DE MUNT EL PASSAT 30 D'ABRIL.

Aquest passat dissabte 30 d'abril es va presentar la candidatura de la CUP per les properes eleccions municipals en un ambient de germanor i de celebració entre amics, familiars, simpatitzants i militants de la CUP.

En finalitzar el sopar en Josep Manel Ximenis, cap de llista, va fer una intervenció en la que va destacar que 'la CUP té un molt bon projecte per portar Arenys de Munt cap al futur. Que disposa d'un molt bon equip amb la preparació adequada, amb la motivació, la determinació i la voluntat de portar endavant aquest projecte polític. Persones que ho faran dedicant tots els esforços, amb la màxima transparència i la màxima honestedat, treballant tot el que sigui necessari i sense cobrar cap sou a càrrec dels veïns d'Arenys de Munt. Amb la voluntat real de solucionar problemes i de no crear-ne més. Amb disponibilitat de governar i de fer-ho molt bé'. També va destacar que 'Arenys de Munt necessita una autèntica regeneració de la vida política, de les maneres de fer i dels valors, mitjançant noves idees i propostes innovadores i imaginatives i amb la creació de nous espais pel debat i per la presa de decisions i que només la CUP pot aportar aquest canvi perquè la CUP és l’alternativa real a totes les formacions polítiques tradicionals, amb una proposta d’actuació totalment diferent'.

Per la seva banda en Jordi Bilbeny va dir que 'en política no es cert que valgui tot, que s'ha d'imposar l'honestat i la generositat i que des de la CUP som diferents perquè creiem en el que fem i fem el que creiem, sense el llast que implica haver-se de sotmetre a direccions foranies, fet que ens dòna una llibertat i una capacitat de maniobra que ens ha portat a poder aconseguir fites a nivell local i nacional impensables quatre anys enrere'.

Encara que finalment no els va ser possible assistir-hi, estaven convidats tots els caps de llista de totes les formacions amb les quals hem compartit mandat durant aquests quatre anys. El batlle d'Arenys de Munt si que va poder-hi assistir.

Arenys de Munt, 3 de maig del 2011.