L'enquesta de la CUP apunta al civisme i la rebaixa d'impostos com a prioritats per Arenys de Munt

L'enquesta preguntava sobre temes i inquietuds que van sorgir de la passada Assemblea Oberta celebrada al nostre poble. Sobre aquests es preguntava quins es consideren importants, per una banda, i quina prioritat d'acció els donem, per altra.

En la majoria de casos, la importància i la prioritat d'acció no han tingut plena coincidència. Aquest és un primer aspecte interessant a reflexionar: el civisme es considera important, però per davant passa l'actuació en rebaixa d'impostos, per exemple.

Una segona línia de reflexió ve dels baixos resultats en consideracions sobre l'esport, la cultura o els llocs intermedis que ocupen la participació en l'elaboració dels pressupostos o disposar d'habitatge social.

En qualsevol cas, l'enquesta en línia (també es podia respondre sobre paper en els punts d'atenció que la CUP ha disposat a la Plaça de l'Església aquests darrers caps de setmana) ha suposat una primera experiència positiva, tant per la considerable participació, com per la via que s'ha provat per arribar al màxim de veïnes i veïns.

A més, creiem que els resultats no només ens diuen què preocupa més a arenyenques i arenyencs, també ens pot dir molt d'allò que esperem, i d'allò que no esperem, del nostre Ajuntament.

Llegeix més sobre l'enquesta al nostre bloc:

- Post de 21.01.14: http://cuparenysdemuntbloc.blogspot.com.es/2015/01/lenquesta-de-la-cup-apunta-al-civisme-i.html

- Post de 30.12.14: http://cuparenysdemuntbloc.blogspot.com.es/2014/12/enquesta.html