Documents

En el cor de cada mandat municipal, resideix un compromís inviolable amb la comunitat. És amb aquest esperit que hem dedicat temps i recursos per articular un Pla d'Acció Municipal (PAM) que no només reflecteixi les promeses electorals, sinó que també s'endinsi en la realitat del nostre entorn.

Aquest PAM és un document viu, una col·lecció de propostes que sorgeixen dels programes electorals de la CUP i d'ERC, socis de govern. A través d'aquest exercici de col·laboració, hem sintetitzat les idees i aspiracions que ressonen amb les necessitats i les expectatives dels nostres ciutadans.

Les propostes que han trobat un lloc en aquest PAM no són simplement promeses; són compromisos que creiem fermament que podem convertir en realitat durant aquest mandat. Aquesta selecció meticulosa és fruit d'una anàlisi pragmàtica de les nostres capacitats, dels recursos disponibles i, sobretot, de la nostra responsabilitat envers aquells que han dipositat la seva confiança en nosaltres.

És essencial destacar que el PAM no és un document estàtic, sinó un camí a seguir que s'ajustarà amb la realitat canviant del nostre municipi. Estem compromesos a la transparència i a la rendició de comptes, informant regularment als ciutadans sobre els progressos i les adaptacions necessàries en aquest viatge conjunt cap al futur a través d'audiències públiques anuals.

Dins el PAM podem veure clarament propostes amb ADN 100% CUP. Plasmem la necessitat de teixir estratègies com el pla d'equipaments, el de mobilitat o el de carrers. Cal tenir un mapa de futur sobre l'Arenys de Munt que volem. També incloem millores per sacsejar la joventut i perquè esmercem esforços reals per poder viure i treballar al poble.

Amb aquest PAM, aspirem a transformar les paraules en accions tangibles, a construir ponts entre les idees i la realitat quotidiana dels nostres conciutadans. Aquest document no és només un pla burocràtic, sinó una promesa renovada d'un govern que treballa incansablement per millorar la qualitat de vida per a tothom.

És en aquest esperit que forgem el futur del nostre municipi, amb un Pla d'Acció Municipal que serveix com a brúixola per a la transformació i el progrés. Estem compromesos, amb determinació i amb la comunitat al centre, a convertir aquest PAM en una història d'èxit que reverberi a través del temps.

Enllaç al Pam:

Podeu consultar totes les nostres propostes. Segur que faltarà alguna cosa, però a poc a poc, entre totes, anirem empenyent Arenys de Munt des dels carrers i barris!

Aquí podreu veure el plantejament principal de cara a la legislatura vinent.

Primer de tot hi ha el lloc, el dia i l'hora de la presentació dels primers llocs de la llista, així com les prioritzacions d'aquest projecte.

Per altra banda, també podeu veure quins són els eixos principals que ens agradaria destacar i, finalment alguns precs i preguntes presentades al ple i algunes mocions.

Desitgem que us agradi i, veure'ns el dissabte 11 de febrer a les 12:00h.

Podeu trobar la revista impresa a la biblioteca i als comerços del poble.

Seguim

Creiem que la suma de les voluntats i dels dos àmbits, el mediambiental i l’econòmic, pot, i hauria de, coincidir en accions per evitar l’abandonament de les terres i la seva recuperació per al cultiu, garantint amb dignitat el relleu generacional a Arenys de Munt.

Proposem al Govern i a les regidories implicades: medi ambient , promoció econòmica i ocupació que iniciïn per Arenys de Munt un projecte de Banc de Terres fent en tot moment partícips als col·lectius interessats.

Pàgines