28 de maig acte per la llengua catalana

"Per als Catalans, la nostra llengua també és la sang del nostre esperit. De tot Patrimoni que en aquest món tenim, cap tresor estimem tant com la nostra llengua".

(Antoni Rovira i Virgili - 1923)

Un dels cavalls de batalla que a nivell municipal estem impulsant és la lluita per la llengua catalana. El desembre de 2020 vam presentar un prec per crear una campanya de conscienciació lingüística entre les persones joves del poble. A partir d'aquí hem presentat ja 3 mocions diferents per garantir la unitat de la llengua catalana, crear un espai d'entreteniment juvenil en català a nivell de país i adherir-nos a la campanya "No t'excusis! tots som referents lingüístics".

Per concloure aquesta tasca, el 28 de maig de 2022 hi haurà una Taula Rodona on participaran Dolors Sabater de Guanyem Catalunya, l'Arnau Arfelis de la Intersindical, a Laia Nonell d'Òmnium Maresme i l'Helena Díaz de la CUP Canet de Mar! Amb la moderació de la Golly Rectoret, exregidora de l'Ajuntament d'Arenys de Munt, i la introducció d'en Guiu Muns, regidor de la CUP.

No us podeu perdre aquest matí que conclourem amb un vermut musical a càrrec de la Carme Vera i en Manu Corbalán!