Aquest dimecres farem, a la Sala Municipal, a les 6 de la tarda, la presentació del projectes:REORGANITZACIÓ INTERNA EN LA GESTIÓ MUNICIPAL per millorar l'eficiència a l'Ajuntament i NOU AJUNTAMENT amb reorganització d'equipaments públics administratius.

Aquest dimecres farem, a la Sala Municipal, a les 6 de la tarda, la presentació del projectes:REORGANITZACIÓ INTERNA EN LA GESTIÓ MUNICIPAL per millorar l'eficiència a l'Ajuntament i NOU AJUNTAMENT amb reorganització d'equipaments públics administratius.

T'adjuntem els llibrets dels dos projectes.

El de REORGANITZACIÓ INTERNA EN LA GESTIÓ MUNICIPALS està pensat per millorar l'eficiència i l'eficàcia en tota la gestió que es realitza a l'Ajuntament, que passa per professionalitzar els comandantes dels treballadors, incorporant un gestor, introduir sistemes per avaluar la feina realitzada i la seva qualitat, optimitzar tots els llocs de treball i reorganitzar totes les regidories reduint-les.

Respecte al NOU AJUNTAMENT és una resposta de futur que pretén reduir les despeses de manteniment d'edificis administratius municipals, actualment són 9 amb una despesa anual de 300.000€. Concentrant tots els serveis en un sol edifici es poden reduir aquestes despeses en 215.000€ anuals, passant a ser només de 85.000 €. Al mateix temps, també es planteja com una proposta de reordenació de tot l'espai públic del centre del poble.
Aquesta és una proposta complexa de portar a terme, en som coneixedors, i també és complexa d'explicar, fet que ha facilitat la critica fàcil (tot el contrari del que es aquesta proposta) i demagògica d'altres formacions polítiques, que no expliquen com ho faran per reduir les despeses de manteniment dels edificis administratius municipals.
De nou es demostra que és molt més fàcil criticar i destruir que construir i pensar en el futur pel benefici de tots els arenyencs.

És per aquest motiu que ens agradaria que poguessis participar en l'explicació que farem aquesta tarda, a partir de les 6, per poder-te resoldre tots els dubtis que puguis tenir al voltant d'aquesta proposta.

Esperem que la trobis interessant.

Arenys de Munt, 18 de maig del 2011