AVUI, 16 de Maig, PRESENTACIÓ DELS PROJECTES: GUSAM, motor per Arenys de Munt, GUSAM RECICLATGE i GRUP D'ESPLAI.?

Avui farem, a Can Borrell, a les 6 de la tarda, la presentació del projectes: GUSAM, motor per Arenys de Munt (per generar llocs de treball i riquesa); GUSAM RECICLATGE (cap al residu zero) i GRUP D'ESPLAI,per fomentar l'esbarjo infantil i juvenil.

T'adjuntem el llibret del projecte del GRUP D'ESPLAI, una iniciativa que està pensada per omplir un espai de lleure o esbarjo que vagi més enllà de les ofertes de les entitats esportives. No tots els joves estan interessats a fer esports, malgrat que sigui important per la seva formació personal, i aquesta seria una bona alternativa que també permetria la relació, el treball en equip, la cooperació, el contacte amb la natura. Aquesta és una demanda que se'ns ha fet arribar i amb aquesta proposta es pretén donar-li una solució, Al mateix temps, aquesta proposta no és només totalment complementaria amb les Catecolonies, que es realitzen durant l'agost, sinó que es poden retroalimentar.

Esperem que la trobis interessant.

Arenys de Munt, 16 de maig del 2011