Davant l’atac feixista a l’Ajuntament d’Arenys de Munt

La matinada del 8 d'agost, dos agressors (un dels quals ha estat identificat) s'han endut una pancarta i han trencat el llaç groc a cops de pal de la balconada de l'Ajuntament.

La CUP d'Arenys de Munt manifestem tot el nostre rebuig davant el nou atac feixista.

La nit del 7 al 8 d'agost han estat arrabassades la pancarta i el llaç groc en record dels presos polítics que estava al balcó de l’Ajuntament del poble. Es tracta d'una nova agressió feixista resultat de no respectar la pluralitat de l’espai públic, que és un reflex de les diverses opcions ideològiques existents. A més a més en aquest cas s’ha transgredit l'expressió de la voluntat del poble, recollida democràticament per la majoria dels representants al consistori.

El feixisme d’ara és el mateix que el de B. Mussolini, d’A.Hitler, de F.Franco, el feixisme dels camps d’extermini, dels 60 milions de morts de la Segona Guerra Mundial. És l’hereu polític del feixisme que va assassinar el president Lluís Companys, el poeta Federico Garcia Lorca, el catòlic Manuel Carrasco i Formiguera i l’independentista andalús Blas Infante. És imposar, mitjançant violència organitzada i orquestrada contra persones, símbols i idees, una sola voluntat, la del poder imperant.

Solidaritat antifeixista; sols el poble salva el poble.

No passaran!!

Assemblea de la CUP d’Arenys de Munt

Imposen de manera violenta organitzada i orquestrada el poder imperant, sense cap respecte per la voluntat del poble, expressada democràticament.