Ens presentem a les pròximes eleccions amb en Guiu Muns Roura com a cap de llista

A les pròximes eleccions ens hi presentem amb una motxilla plena de propostes i un projecte fort. Guiu Muns Roura encapçala la llista amb molta empenta i experiència dins la institució.

La CUP Arenys de Munt hem dut a terme un procés de reflexió durant un llarg període de temps. A l'última assemblea celebrada el divendres 13 de maig vam posar en comú la nostra perspectiva pel que fa a les eleccions municipals de 2023.  Des de la CUP creiem que  és imprescindible, ara més que mai seguir duent la veu del carrer a les institucions i per empènyer Arenys de Munt cap a una òptica feminista, antifeixista i ecologista. Fruit del debat va sortir una proposta base per començar a crear les eines per materialitzar el projecte de poble que hem confeccionat al llarg dels anys d'experiència i amb la col·laboració de moltes persones i entitats i desenvolupar una proposta potent i realista per a les pròximes eleccions. Som una candidatura que es mou per objectius, amb una visió clara del que no volem per Arenys de Munt i amb iniciativa per anar perfilant el model de poble que volem totes. Vam decidir que en Guiu Muns Roura segueixi encapçalant el projecte seguir impulsant el nostre projecte.

Amb tot, seguim animant a tothom a acostar-se i formar part de l'elaboració de la candidatura perquè sigui plural i participada per les persones arenyenques.