JOSEP MANEL XIMENIS ESCOLLIT MEMBRE DEL CONSELL PERMANENT DE LA CONFERÈNCIA NACIONAL PER L'ESTAT PROPI.

En Josep Manel Ximenis, cap de llista de la CUP d'Arenys de Munt per la properes municipals, ha estat escollit per formar-ne part del Consell Permanent de la Conferència Nacional per l'Estat Propi, junt amb d'altres personalitats com Lluís Llach, Joel Joan, Patrícia Gabancho, Josep Maria Terricabras, Enric Canela o Pep Riera.

La Conferència Nacional, que es va celebrar ahir dissabte 30 d'abril a Barcelona, és el tercer esglaó dins del procés que ens ha de portar a aconseguir la nostra independència nacional.

El següent pas serà la constitució de l'Assemblea Nacional Catalana aquest proper novembre del 2011. Dins del full de ruta es marca la data de l'11 de setembre del 2014 com a possible data per haver aconseguit la nostra independència.

Aquest és un procés que va començar el 13 de setembre del 2009 a Arenys de Munt, que ha anat avançant paral·lelament a les diferents onades de consultes i consolidant tota la seva estructura de forma solida i ben fonamentada. Està estructurat a tot el territori i té l'objectiu organitzar a la societat civil per tal d'assolir una majoria social a favor del dret d'autodeterminació.

En la jornada d'ahir es va escollir el Secretariat i el Consell Permanent.

Arenys de Munt, 1 de maig del 2011