LA CUP VOL ERC AL GOVERN D'ARENYS DE MUNT.

El proper dimecres, representants de la CUP i d'ERC, les dues forces majoritàries després dels resultats del passat diumenge 22, es trobaran per avançar en un acord que faciliti la formació d'un govern municipal ampli i fort.

Des de la CUP creiem que els reptes que tenim per als propers quatre anys -la crisi econòmica, la reestructuració municipal i resoldre l'endeutament de l'Ajuntament- només es podran afrontar des d'un govern fort i estable a benefici dels vilatans d'Arenys de Munt. És indubtable el paper que els votants han atribuït a ERC i en raó d'això, ERC no ha de restar al marge d'aquest nou govern.

La voluntat de la CUP és construir un escenari d'unitat similar al que es va donar en el desenvolupament de la Consulta per la independència, un escenari de remarcable èxit, i on la unitat d'acció i de renúncia a l'actuació partidista van ser la clau d'aquest èxit, sempre pensant en benefici del conjunt del poble. Un escenari que hauria de ser exemple per la resta del País.

En el context actual, considerem que només la renovació d'aquella unitat d'acció i de renúncia a l'actuació partidista, afegint-hi una bona dosi de generositat, és la fórmula que ens permetrà afrontar amb garanties el futur del nostre municipi.

La ciutadania va optar, aquest passat diumenge 22, per un canvi de cicle en la política municipal propulsant a la CUP des de la posició més minoritària a la majoritària. Un canvi de cicle que la ciutadania, amb el seu recolzament, va encarregar a la CUP i al seu projecte polític. Per tant, la CUP ha d'esdevenir el pal de paller d'aquest canvi. Un canvi on no s'entendria l'absència d'ERC

Arenys de Munt, 30 de maig del 2011.