SITUACIÓ DEL DEUTE DE L'AJUNTAMENT D'ARENYS DE MUNT

Des de la pàgina Web de l'Ajuntament, s'han fet púbiques les dades corresponents als deutes del municipi, tant a entitats financeres i públiques com a proveïdors (la majoria petites empreses locals):

5.621.235,71€ a entitats financeres (a data 16 de Juny)

1.146.391,37€ a proveïdors (a data 16 de Juny)

Segons declaracions de l'alcalde, Sr. J.M. Ximenis, les factures a proveïdors que fins ara es pagaven de forma totalment arbitraria, seguiran un estricte criteri de pagament consistent a prioritzar en primer lloc les factures més antigues, i a continuació les de menor quantia. També a partir d'ara, tots els proveïdors que ho desitgin podran informar-se de la data de previsió de pagament de les seves factures i així poder actuar en conseqüència; a més des de l'ajuntament, s'està treballant per a aconseguir una línia de 'confirming' per tal que qui ho desitgi pugui disposar de l'import de la factura de forma immediata i a un interès molt més baix.

Amb la voluntat de donar la màxima transparència a totes les actuacions que afecten als ciutadans, les dades del deute real de l'Ajuntament s'aniran publicant periòdicament a la pàgina web municipal. Es pot accedir a les dades corresponents al deute existent en data 16 de juny, clicant el següent enllaç: