Programa electoral 2019 - 2023

Per un Arenys de Munt valent afrontem els reptes presents

El programa electoral que proposem la assemblea de la CUP d’Arenys de Munt per aquestes eleccions municipals és una síntesi d'experiències i dels debats i el treball realitzat des de les diverses assemblees obertes i assemblees de barri. El resultat és un projecte de poble i un projecte de vida plantejats més enllà dels cicles electorals. Entenem que per fer una política real hem de tenir una visió de com volem el nostre Arenys de Munt futur, a llarg termini, i que no ens hem de conformar amb la gestió del dia a dia dins un cicle electoral.

És per això que l’assemblea local planteja en aquest programa electoral un seguit de propostes que s’han de desenvolupar a poc a poc i ben fetes, sempre amb les classes populars empenyent el projecte endavant i amb els polítics subordinats a aquesta.

El fruit que neix de les diverses assemblees obertes on hi van participar més d’una trentena de persones diverses, es resumeix en les línies següents: Arenys de Munt ha crescut molt en nombre d’habitants durant els anys anteriors, però els serveis que s’ofereixen a la població segueixen sent els mateixos, per tant la qualitat dels serveis no és bona i és deficitària per poder atendre totes les necessitats de les arenyenques i la seva diversitat. Així doncs, tot el programa electoral girarà al voltant de com generar bones dinàmiques per poder assumir un creixement sostenible del municipi, però començant aplicant una moratòria en la construcció de nous habitatges, exceptuant els edificis destinats a habitatge social, per tal de centrar tots els esforços a millorar la qualitat dels serveis de les  arenyenques actuals i les generacions futures i així millorar la seva qualitat de vida i satisfacció personal.

A més a més, per últim ens plantegem revitalitzar el municipi aplicant polítiques per dinamitzar els carrers, ja sigui a través de la promoció econòmica i del comerç, com també amb la dinamització dels terrenys agrícoles i la seva explotació, i l’aplicació de la moció per la creació els horts urbans. Tot mantenint un esperit popular, donant un fort impuls i reconeixement a les festes populars i la cultura d’arrel i les cultures migrades que tan important és per la integració de totes les arenyenques al nostre municipi.