Notícies de Arenys de Munt

Sabem que qui no ha viscut de primera mà la reorganització de la CUP d'aquests darrers mesos pot estar confosa i més quan tot plegat va esclatar públicament al voltant de les eleccions municipals.

Des de l'assemblea no hem volgut alimentar el safareig ni la rancúnia dels qui creuen que tot plegat és un complot mundial contra en Josep Manel Ximenis, justament perquè el nostre propòsit és construir alternatives des de l'alegria i l'esperança. Però només per una qüestió de respecte i transparència creiem que us devem algunes disculpes per no haver estat prou valentes:

Consideració prèvia, en Josep Manel Jiménez i Gil causa baixa voluntària de militant a la CUP el 2012.

L'Assemblea Territorial del Maresme resol el 3 de juny de 2015 aprovar que:

La CUP allibera l'aigua de l'amenaça de la privatització

Responent a l’emplaçament llançat per la Crida Constituent i per la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), diferents organitzacions independentistes, anticapitalistes, ecologistes i municipalistes ens estem reunint per analitzar el moment polític actual i estudiar les possibilitats d’articular una proposta política de ruptura amb la intenció d’elaborar una candidatura àmplia per a les properes eleccions que, en principi

A partir de la resolució de l'assemblea Territorial del Maresme-Barcelonès Nord de la CUP del  3 de juny, assumida i amb el suport del Secretariat Nacional el 9 de juny de 2015 en la que s'acorda:

L'Assemblea de la CUP d'Arenys de Munt manifestem que els nostres representants participarem intensament en els actes relacionats amb les pròximes eleccions municipals, en legítima confrontació ideològica amb totes les forces democràtiques que hi concorrin.

Ximenis encapçala la llista que segueix la línia iniciada en les anteriors eleccions que va guanyar per majoria i va obtenir l'alcaldia. La CUP reprenem amb força i noves propostes, sorgides d'assemblees obertes i consultes, el compromís contret amb els veïns i les veïnes d'Arenys de Munt que la moció de censura va estroncar.

Et presentem el marc ideològic i polític del nostre programa electoral per Arenys de Munt. Per la construcció d'un projecte comú, creiem en el treball en equip escoltant a les persones i afavorint la participació activa de les veïnes i els veïns en la presa de decisions.

Aquests són els 14 compromisos ferms de les candidates i canditats de la CUP d'Arenys de Munt que mantindrem, des de la convicció, amb les nostres veïnes i veïns.
Per la regeneració de la vida política d’Arenys de Munt, d’obertura, de valors, de maneres de fer, estem compromeses/s amb les veritats senceres, amb projectes complets que no poden ser si no és comptant amb les veïnes i veïns, amb transparència i amb l’únic interès admissible: l’interès públic.

Pàgines